Bors Danila

S-a nascut in 2001 ca o continuare fireasca a experientei si succesului profesional dobandit in firme de prestigiu (McDonlads – 1995 Store Manager la deschiderea din Unirea, Pepsi Cola International 2 ani in Rusia) sau pe cont propriu ( deschiderea primei firme cu water cooler, actualmente La Fantana). In acelasi an cu nasterea primului baiat, Tudor.
De ce Danila?
Pentru ca aveam foarte mare incredere in mine si in potentialul produsului, pentru ca voiam de aceasta data sa- mi dau cuvantul/dedic numele unui lucru bine facut. Sa ma responsabilizez personal si total pentru calitatea si succesul lui.
De aceea venim astazi dupa circa 15 ani din nou in fata Dumneavostra pentru a confirma devotamentul si increderea in ceea ce facem si in valoarea borsului Danila.
Atat de mult iubim si credem in ceea ce facem, cu o echipa extraordinara care a dus cu responsabilitate zi de zi, an de an, greul luptei, si care merita tot respectul, am decis anul in 2014, in ciuda scaderii cifrei de afaceri prin aparitia de noi competitori, a cresterii descurajante a costurilor pe retelele mari, descurajarii si depresiei generale instalate dupa ani de recesiune sau ani de lupta inegala cu alti producatori care ne sufocau cresterea prin etichete mincinoase sau preturi de dumping si in ciuda crizei din care se parea ca nu vom mai iesi niciodata, sa reinvestim masiv in relansarea produsului si modernizarea imaginii lui. Reteta, in schimb, ramane 100 % aceeasi, fermentatie naturala.
Am regasit forta interioara, entuziasmul si ambitia anilor de inceput si am pus resurse masive in joc pentru a reveni in forta acolo unde ne este locul, si chiar mai sus.
Situatia pietei a evoluat mult, informarea, libera circulatie, europenizarea, globalizarea joaca un loc indiscutabil si marcheaza comportamentul nostru al tuturor.
Descoperim noi gusturi si arome, (de exemplu mie imi place la nebunie bucataria indiana), astfel ca diversitatea trebuie s-o folosim in avantajul nostru pentru a sublinia valoare deosebita a borsului in aceasta diversitate. Si al pozitiona corect unde merita, in topul produselor cu valoare adaugata mare, cu un continut de o valoare impresionanta.
Factori care trebuiesc imbunatatiti:
Rafinamentul si cultura gastronomica sufera, calitatea ingredientelor uneori este discutabila (ma refer aici direct la prafurile din plicurile folosite prea des in bucatarie pentru a condimenta o mancare in detrimentul ingredientelor prospete), arta culinara din pacate a fost nepermis neglijata in educatia noastra, prea putine restaurante de calitate, emisiuni sau cursuri de gastronomie au aparut, si combinat cu puterea scazuta de cumparare si a lipsei timpului pe care o persoana il are la dispozitie pentru a se bucura si respecta arta culinara ca pe un hobby.
Cu asta trebuie sa ne luptam noi, sa informam si sa educam consumatorul asupra valorilor reale din viata nostra. Baza exista: noroc cu mamele, bunicile sau soacrele care au tinut steagul sus in bucatarie. Un pilon foarte valoros in bucataria romaneasca sunt ciorbele, dar ele trebuie facute cu respectul pentru sanatate, cu produse proaspete.
In final borsul Danila este un produs cu o valoare deosebita, fiind un produs 100% natural, nepasteurizat, plin de vitamine (vezi pagina vitamine), dietetic, care intra in clasa de produse de elita sanatoase, precum iarturile sau sucurile proaspete de fructe, as zice obligatoriu in dieta oricarei persoane constienta de o alimentatie sanatoasa.
Inca ceva: eu, de exemplu la la 48 ani am 107 kg, cu vreo 15 mai mult decat mi-as dori, imi propun sa beau seara macar un pahar cu bors in locul bauturilor pline de calorii care m-au adus in acesta situatie. Voi reveni cu nouatati pe pagina de comentarii, despre cum merge treaba.
Vreau sa va multumesc Dumneavostra, celor care ati avut incredere si devotament fata de noi, si ne consideram datori si obligati sa va oferim in continuare cel mai bun bors de piata. Respect!
Cu dragoste,
Danila Sorin